Nieuwe vissteigers Putting

Donderdag, 5 april 2018

Eindelijk is het dan zover.
Na jaren praten liggen er nu 4 vissteigers in ons viswater De Putting aan de Nieuweweg.
Door een tip van één van onze leden (Sander van Ingen), is door hem in overleg met het bedrijfsleven, de levering en plaatsing van de vissteigers tot stand gekomen.
De levering van de vier betonplaten is verzorgd door WAARDO BETON BV  uit Tiel . Deze platen komen natuurlijk niet aanvliegen. Het ophalen van de betonplaten is verzorgd door ENZO KLOK uit Druten (kleinzoon Sander) . Deze heeft onder zeer slechte weersomstandigheden, heel alleen de platen in zijn vrachtwagen geladen en met een heftruck gelost aan het viswater. Iemand met doorzettingsvermogen. Van wie zou hij dat hebben?
Het uitgraven en plaatsen van de betonnen platen is verzorgd door DAANEN ALTFORST BV uit Dreumel onder toeziend oog en met technische ondersteuning van SANDER VAN INGEN
Zonder genoemde bedrijven en Enzo en Sander hadden de platen over 10 jaar nog niet gelegen.

De betonnen platen zijn onverslijtbaar en wegen ruim 800 kg per stuk en bieden ruimte voor al je hengelspullen.
Waarschijnlijk zullen nu geen vissers meer  in hun enthousiasme te water gaan.

Iedereen die zich heeft ingezet voor de realisatie van dit project, bedankt namens bestuur en leden.
Zonder steun van het bedrijfsleven en vrijwilligers, was dit niet mogelijk geweest.

CHAPEAU.

ZIE TEVENS ONDER  "FOTO'S"