Gratis jeugdvergunning !!!

Zaterdag, 30 april 2022

Wil je graag vissen, dan heb je nu de kans. Ben je op 1 januari 2024 nog geen 14 jaar, dan kun je bij onze visvereniging “Haal op” een gratis jeugdvergunning aanvragen.
Je kunt dan, met inachtneming van een aantal regels,
vissen in ons viswater de Putting aan de Nieuweweg of de Buitenwiel aan de Waalbandijk.
Je ontvangt ook 4x per jaar het gratis magazine “Stekkie”
Vraag wel even toestemming en een natuurlijk een vishengel met toebehoren aan je ouders.
De gratis jeugdvergunning kun je opvragen en downloaden op onze website www.haalop.nl. (optie 4)
Hebben jij of je ouders vragen, dan kun je contact opnemen met één van onze bestuursleden. De contactgegevens staan op onze website.

Bestuur HSV Haal op
Wamel